Leuk, leerzaam & toegankelijk geschreven schrijfgids

Famkeleest 16 februari 2022
Dit is een leuke, leerzame en toegankelijke schrijfwijzer voor de beginnend feelgoodauteur. Marijke Vos geeft goede, pakkende schrijftips die zijn afgestemd op het feelgoodgenre. Afgewisseld met quotes uit bekende boeken uit het genre zorgt ze voor heldere voorbeelden. En dat allemaal met het leuke & humoristische schrijfsausje van Marijke. :) Het las als een trein en heb ook een paar keer gegrinnikt. Ik kreeg gelijk zin om de aangehaalde boeken te gaan lezen. Het hoofstuk over de geschiedenis van de feelgoodroman vond ik erg interessant & leuk om te lezen: een toffe toevoeging! Zelf heb ik geen schrijfambities, maar als redacteur was het superinteressant om te lezen en zal ik de schrijftips absoluut meenemen in mijn feedback.

Meer recensies van Famkeleest