Heerlijk feelgood kerstverhaal!

Famkeleest 19 december 2021
Dit is echt een heerlijk feelgood kerstverhaal! Het speelt zich af in de prachtige sfeervolle stad New York tijdens de feestdagen als Thanksgiving en natuurlijk kerst, waardoor ik het liefst gelijk een tripje naar New York zou willen boeken... De Nederlandse Emma is een ontzettend leuk en chaotisch personage, die door een overplaatsing via haar werk een nieuw bestaan moet zien op te bouwen in de grote stad. In haar werk komt ze allemaal obstakels tegen, waaronder een wel heel krengerige collega. Heerlijk om te lezen! Het boek zit vol humor - wat we inmiddels gewend zijn van Iris Visser - en natuurlijk de nodige liefde en genoeg drama. Zeker een aanrader om te lezen tijdens de feestdagen! De delen uit de Liefs uit-serie zijn los te lezen.

Meer recensies van Famkeleest