Heerlijke feelgood vol humor

Famkeleest 21 februari 2023
Toen ik zag dat Iris Visser een nieuwe serie had geschreven, kon ik niet wachten om die te lezen! 'De eerste pagina' is het eerste deel in de Valentijnstraat-trilogie.

In de Valentijnreeks maken we kennis met drie ondernemers uit de knusse Valentijnstraat in Valkenburg. Het eerste deel draait om Karlijn, die in de boekhandel werkt samen met haar collega en beste vriend Stijn. Karlijn is ontzettend romantisch en droomt weg van die charmante klant die elke week een nieuw boek komt kopen. Als ze op Valentijnsdag een 'blind date'-boekenactie houden, blijkt er ook een boek voor háár tussen te zitten, met een anonieme boodschap. Is dit van de knappe klant Casper? Zou ze hem eindelijk mee uit durven vragen?

Karlijn is een heerlijk personage: een klunzige flirt die zich in een aantal gênante situaties weet te manoeuvreren. Ik heb een aantal keer gegrinnikt om haar acties, en heb zo genoten van dit fijne feelgoodverhaal! Zelf hou ik ook ontzettend van rondlopen in boekhandels, dus superleuk dat dat de setting van dit verhaal was.

Iris Visser schrijft heerlijke, luchtige verhalen, vol humor en grappige situaties. De eerste pagina is een fijne feelgood, met een leuke setting en toffe personages. Letterlijk vanaf de eerste pagina weet Iris je in het verhaal te trekken, totdat je het uit hebt. Grote verslavingsfactor dus!

Meer recensies van Famkeleest