Onbreekbaar

Femleest 04 juni 2020
Buren with benefits is het eerste deel van de onbreekbaar trilogie van Lisette Jonkman. Deze boeken zijn al een tijdje verkrijgbaar via Kobo Plus. Ik kon niet wachten om deze eindelijk te kunnen lezen in de paperback versie! Mocht je fan zijn van haar Verkikkerd serie, dan is deze nieuwe serie een hele grote aanrader!!

In dit verhaal volgen we Abby en Ferdi (ja ik hoor je denken, deze namen komen mij bekend voor. Dat klopt, ze waren bijpersonages in de Verkikkerd serie). Abby heeft haar studie inmiddels gehaald maar woont nog steeds in een studentenhuis. Want iets anders kan ze ook niet betalen. Ze werkt achter de bar in De Kater. Abby komt Ferdi voor het eerst tegen in de fietsenstalling waar hij nogal bot tegen haar doet. Toch komen ze elkaar steeds weer tegen en zo komen ze erachter dat ze buren van elkaar zijn. Door meerdere grappige gebeurtenissen groeien de twee steeds dichter naar elkaar toe. Abby wordt zelfs gescout door een modellen agent en ze besluit deze kans aan te nemen en dat blijkt een goede stap te zijn, ze is erg in de trek bij bekende modebladen. Wanneer het steeds beter gaat tussen Ferdi en Abby, ontdekt Abby iets wat ze beter niet had kunnen zien..

En zoals Lisette dat zo mooi aan het einde van dit boek heeft geschreven, wordt vervolgd.. Een erg leuke cliffhanger waardoor je het liefst gelijk door wilt lezen in deel twee, gelukkig hoeven we daar niet lang meer op te wachten! Zoals ik al zei, mocht je fan zijn van de verkikkerd serie dan is dit zeker een aanrader!! Zo keer je toch weer een beetje terug naar de campus. En doordat bijpersonages uit de verkikkerd serie in deze boeken een hoofdpersonage hebben gekregen leer je nog heel veel over hun geschiedenis. Tijdens het lezen van de Verkikkerd serie was ik al erg nieuwsgierig geworden naar Ferdi, op deze manier leer je hem erg goed kennen.

Lisette heeft zoals we van haar gewend zijn een erg prettige schrijfstijl, waarin romantiek en komedie mooi samen komen tot wederom een prachtig boek. Ik kan dan ook niet wachten tot ik deel twee in de paperback versie kan lezen!

Meer recensies van Femleest