Heerlijke feelgood!

Femleest 23 maart 2020
Het boek Nachten in New York is het eerste deel in de Veel liefs uit Manhattan-serie. Wat ben ik blij dat ik met deze serie ben begonnen want het behoort nu zeker tot mijn favorieten!

Wanneer Paige haar baan kwijt raakt, wil ze samen met haar twee beste vriendinnen een droom waar gaan maken. Namelijk het opzetten van haar eigen evenementenbureau. Paige aanvaardt absoluut geen hulp en ze wil het dan ook heel graag zelf doen.  Maar doordat er al zoveel evenementenbureaus bestaan gaat dit niet zomaar, ze hebben dan ook wat opstartproblemen. Ze besluit dan ook om hulp te vragen aan de beste vriend van haar broer Matt, namelijk miljonair Jake Romano. Er is alleen een probleem, ze is al jaren verliefd op hem, ze doet dan ook haar uiterste best om dit voor hem te verbergen. Jake heeft een reputatie als hartenbreker en heeft aan de broer van Paige beloofd dat hij nooit iets met Paige zal beginnen. Dit gaat hem moeilijk af, want hij kan nergens anders meer aan denken dan aan Paige. Kan hij zijn belofte houden, of gaat hij deze breken?

Je kan er natuurlijk wel van uitgaan dat dit boek goed gaat aflopen, het is tenslotte een feelgood. Toch heeft het verhaal ook wel diepgang, Paige heeft namelijk geen makkelijke jeugd gehad door de vele ziekenhuis bezoeken. Daardoor is haar broer heel erg beschermend tegen haar, waar ze juist zo’n hekel aan heeft. Ze wil het graag allemaal zelf doen zonder dat iemand haar telkens vraagt of dat nou wel zo’n goed idee is.

Boeken met dit soort verhalen vind ik altijd heerlijk om te lezen, hoe twee mensen zo verliefd op elkaar kunnen zijn en dan toch zo lang om elkaar heen blijven draaien. Heerlijk om te lezen! De vriendschap in dit boek wordt zo mooi beschreven, ik vond het ook heerlijk om even deel uit te kunnen maken van deze vriendengroep. Mocht je dit boek nog niet hebben gelezen en je houdt van feelgood, dan kan ik je deze zeker aanraden!

Meer recensies van Femleest