O, die chatkanalen!

Hilde 03 januari 2023
Na vijf delen van Robert Galbraith ben ik helemaal verslingerd aan het lezen over en het leven van Cormoran Strike en Robin Ellacot. Inktzwart hart stond dus al maanden op mijn verlanglijst.

Nu ben ik hem eindelijk aan het lezen en o, wat is het verhaal weer actueel en messcherp. Sterke plot, voldoende aandacht voor privé en werk, de formidabele schrijfstijl die de auteur eigen is.

Alleen de chatkanalen op de game (niet spoileren!) bezorgen me kopzorgen. Noodgedwongen heb ik een lijstje aangelegd van de game-namen, de ‘levende’ personages en de mogelijke pijlen daartussen.

Dat doe ik wel met potlood (met stippellijntjes op mijn pc) want o, wat reikt die spanningsboog weer hemelhoog!

Meer recensies van Hilde