Geweldig!

Ilse Meihuizen 05 augustus 2019
Dit is hoe het ging verteld het verhaal van Cato, een meisje van 16 die in extreme vormen gepest werd op haar oude school, maar na een verhuizing opnieuw kan beginnen op een andere school.
Ook heeft ze een geheime liefde waar niemand vanaf mag weten.

Hoewel je aan het begin van het boek al een idee hebt van hoe het verhaal zou kunnen lopen is het zo realistisch uitgewerkt dat je letterlijk niet kan stoppen met lezen en het kruipt echt onder je huid, ik heb intens met Cato meegeleefd en gehoopt op een ander einde. Helaas is de ervaring van Cato met heb pesten op school een heel veel voorkomend probleem en aangezien het een jong adult is zou het wat mij betreft verplichte kost moeten worden op scholen in de hoop dat pesters inzien wat woorden en daden kunnen uitrichten, en kunnen de gepeste kinderen meekrijgen dat sommige situaties nooit maar dan ook nooit mogen voorkomen en dat iemand die geheim wil blijven vaak geen oplossing kan bieden.

Meer recensies van Ilse Meihuizen