Teleurstellend

Misschien had ik te veel verwacht van het boek, maar het zag er echt interessant uit en de cover vond ik ook echt leuk.

Jammer genoeg, stelde het me behoorlijk teleur. De personages zijn niets meer dan een stereotype. Ze hebben geen inhoud en komen maar even aan bod. De kleine inhoud die over hen wordt gegeven op de eerste pagina is alles wat we doorheen het verhaal krijgen, behalve natuurlijk over de moordenaar, maar ook die had ik al na enkele minuten door.

Ik hoopte de hele tijd op een of andere donkere twist die niet zo cliché zou zijn, maar die kwam niet. Jammer want ik had zelf wel meerdere mogelijkheden gezien die deze twist hadden kunnen geven.

Het boek heeft geen diepgang. Laten we het daarbij houden.

Het boek kan je niet slecht noemen, maar goed ook niet echt. Daarom heb ik voor 2 sterren gekozen. Er zit wel spanning in het verhaal, maar het heeft stereotype personages die niets meer zijn dan hun stereotype, heeft een voorspelbare moordenaar en mist het “Wow”-effect.

Meer recensies van JaneInWonderland