Mooi vanbinnen en vanbuiten

JaneInWonderland 25 januari 2021
De opmaak alleen al van dit boek is zo prachtig. De cover, de tekeningen aan de binnenkant, de zwarte pagina’s ertussen. Wow, echt wow!

Ik heb het boek in twee dagen uitgelezen door de vlotte manier waarop het geschreven is. Het boek is niet al te dik en heeft leuke korte hoofdstukjes met goed gekozen titels die je aandacht telkens weten te trekken. Daarnaast vind ik ook het dialect dat gebruikt is, zeer tof!

Er zijn maar twee minpuntjes die ik zo direct kan benoemen. Eerst en vooral komt het n-woord erin, wat niet erg gepast is en een het boek een hele ster heeft gekost. Daarnaast wilde ik graag iets meer over Dies en Janna op het einde. In had haar graag nog iets zien vertellen over haar verjaardagscadeau.

Kortom kan ik besluiten dat “meerminnen verdrinken niet” een boek is om aan te raden en om in te verdrinken. :) Ondanks dat het wel wat gebreken heeft.

Meer recensies van JaneInWonderland