Geen meerwaarde aan de serie

Om te beginnen wil ik even benadrukken dat ik sowieso al geen fan was van Adam, om maar niet te zeggen dat ik zijn personage echt niet mag. Om dan een verhaal volledig uit zijn point of view te lezen, was geen goed idee. Ik mag hem nu nog minder dan daarvoor.

Het verhaal geeft ook niet echt veel meerwaarde. Het deel 1.5 vanuit Warners point of view had wel echt een meerwaarde. Het gaf ons een kans om zijn personage beter te begrijpen en ook meer over zijn verleden te weten te komen en natuurlijk wat er in zijn hoofd omgaat.

In dit deel krijgen we echter niets meer te weten over Adams verleden. We zien enkel waarom hij bepaalde beslissingen neemt. Ergens begrijp ik zijn redenen wel, maar toch, nee, ik kan het ergens ook niet begrijpen. (((Spoiler alert!!

Dat hij zelf Juliette achter wil laten om zijn broer te redden, is heel normaal, maar dat hij ook Kenji dwingt mee te komen, terwijl deze niet veel kan doen en veel beter Juliette kan gaan zoeken, dat vind ik echt niet te begrijpen.)))

Ach, ik kan eigenlijk heel weinig over dit boek zeggen, behalve dat je Adam na afloop nog minder gaat mogen dan ervoor. Als je Adam dus voorheen wel een leuk personage vond, echt niet lezen! Echt niet!

Meer recensies van JaneInWonderland