Een sterk debuut

Jeanet 30 juli 2019 Boekverkoper
De cover is bijzonder. Het heeft een reliëf van een vlinder met doodshoofden en skelet vingers. Gelijk vanaf de eerste pagina werd ik al nieuwsgierig. Een vader die een brief schrijft aan zijn zoon omdat ze het lastig vinden om met elkaar te praten. Het grootste gedeelte wordt vanuit Tom, de vader, verteld. Je blijft vooral nieuwsgierig, naar wat er is gebeurd en wat er gaat gebeuren, tot de laatste honderd pagina’s, dan wordt het echt spannend. Het boek is opgebouwd uit zes delen met elk korte hoofdstukken. Dit leest heel fijn, je wil telkens nog weer een hoofdstuk lezen. De personages worden goed weergegeven. Af en toe denk je wel eens, dit is heel toevallig maar dit is niet storend. Ik vond het een goed boek, zeker hoe alles uiteindelijk samen komt. Als Alex North nog een boek gaat schrijven, ga ik deze zeker ook lezen.

(geschreven voor het artikel van de Hebban Thriller Club. https://www.hebban.nl/spot/thrillerclub/nieuws/de-fluisterman-alex-north)

Meer recensies van Jeanet