Gebroken

MandyLoesink 11 januari 2020
Het begon op die avond in het bos. Cass Anderson stopte niet om een vrouw te helpen, en nu is die vrouw dood. Vermoord. Sindsdien vergeet ze steeds meer: waar ze haar auto heeft geparkeerd, of ze haar medicijnen heeft ingenomen, waarom ze een kinderwagen bestelde ook al heeft ze geen baby. Wat ze niet kan vergeten is de vrouw die ze misschien had kunnen redden en het verschrikkelijke schuldgevoel. En de telefoontjes van iemand die zwijgt. Er is iemand die haar in de gaten houdt…

Op en top psychologische thriller, dit boek! Wat een page-turner, zeg! Niet alleen de opgebouwde spanning, maar ook de wanhoop en twijfel van Cass druipen van elke pagina. Wat zit dit boek goed in elkaar! Voor mij nét geen vijf sterren omdat het nét iets te langdradig wordt richting het einde. Het einde zelf maakt alles weer goed. Heel goed bedacht en mooi uitgewerkt, van verhaal tot personages

Meer recensies van MandyLoesink