Hartverscheurend en tegelijk hartverwarmend

Michelle 02 februari 2020
Leeservaring: Lieve Edward van Ann Napolitano.
Synopsis: Een vliegtuig stort neer. Er is één overlevende, een twaalfjarige jongen. Hoe leef je je leven als je alles kwijt bent?
Oh jongens, wat een fantastisch mooi verhaal. Dit is weer zo’n boek dat blijft nasluimeren zodra je het boek hebt dichtgeslagen. De hoofdstukken wisselen af tussen stukken die zich afspelen voor de vliegtuigcrash en na de vliegtuigcrash. En hoewel het hoofdpersonage Edward is, leer je ook andere passagiers kennen wat het verhaal alleen maar nog indrukwekkender maakt.
De laatste - zeg vijftig bladzijdes - móésten vandaag nog uit. En na de laatste bladzijde heb ik even met een brok in mijn keel gezeten.
Een hartverscheurend en tegelijk hartverwarmend verhaal.
Ik was een van de gelukkige lezers die het boek mocht lezen vóór het te koop is in de boekwinkels.
Bedankt @lsamsterdam voor het vooruitexemplaar.

Meer recensies van Michelle