Moeite waard

Mloez 27 september 2021
Halverwege morgen is mijn derde kennismaking met de auteur Chris McGeorge. In Halverwege morgen speelt Shirley de hoofdrol. Zij is een dame op leeftijd welke haar man en zoon is verloren. Bij toeval komt Shirley er achter dat een lokale radiozender het nieuws van morgen presenteert. Als dit nieuws plotseling aangeeft dat er een moord heeft plaats gevonden gaat Shirley op onderzoek uit.
McGeorge heeft een prettige schrijfstijl die heerlijk weg leest. Het verhaal komt echter wat traag op gang waardoor ik echt even tijd nodig had om goed in het verhaal te komen. Het verhaal is duidelijk, brengt je op het verkeerde been en het heeft echt even geduurd alvorens ik door had wie de dader was. De personages worden goed uitgediept waardoor je echt met ze meeleeft, maar dit zorgt er bij mij voor dat het soms ietwat langdradig wordt. Desondanks is het verhaal intrigerend en het einde verrassend. Een goed boek, maar niet het beste boek van Chris McGeorge.

Meer recensies van Mloez