Luguber, goed, spannend

Mloez 09 mei 2022
Namens uitgeverij HarperCollins kreeg ik de mogelijkheid om het boek De echoman van Sam Holland te lezen. En wat heb ik genoten van dit boek. De cover is erg mooi en passend bij de titel.
het verhaal begint bij Jessica Ambrose, zij is verdachte van het in brand steken van haar woning waarbij haar man is omgekomen. Zij komt in aanraking met Nate Griffin, een rechercheur wie ervan overtuigd is dat Jessica onschuldig is. Nadat er in korte tijd meer morden plaats vinden moet het politieteam, Cara en Noah, flink aan het werk.
Bij boek bestaat uit drie delen die weer opgebouwd zijn uit korte hoofdstukken. Het verhaal is niet origineel maar wel passend bij een goede thriller. De personages zijn goed uitgewerkt en gedurende het verhaal wordt duidelijk wat de onderlinge relaties zijn. Het boek leest als een sneltreinvaart. Je wordt direct het verhaal ingezogen, de actie volgt elkaar snel op, maar de spanning wordt wel gedurende het verhaal opgebouwd en nadert zo de ontknoping. En wat voor een ontknoping. Het boek houd je tot het einde in zijn greep. Ik ben erg benieuwd naar een volgend boek van deze auteur, Vijf sterren.

Meer recensies van Mloez