Herkenning, erkenning en verhelderend!

Priscilla 24 februari 2024
Over dit boek schreef ik een 'In the spotlight' blog op mijn website. De link hier naar toe vind je op mijn profiel

Zoals je een psycholoog hebt voor je mentale gezondheid, zo heb je een seksuoloog voor je lichamelijke, intieme en seksuele welzijn. En wat fijn dat ze er zijn! Want als je wilt dat bepaalde problemen aangepakt worden, is een seksuoloog bij uitstek geschikt.

De casussen in dit boek normaliseren vragen en problematieken waardoor een gevoel van schaamte mijns inziens verminderd en/of verdwijnt.

Eveline Stallaart breekt met dit boek weer eens een extra stukje van het taboe af. En het meest belangrijke nog: ‘We zijn allemaal normaal!’

Eveline schrijft prettig en helder en dit fijne boek is zeer toegankelijk voor iedereen.

De herkenning en erkenning is denk ik de grootste winst van dit boek en levert wat mij betreft absoluut een positieve bijdrage aan het verbeteren van onze sekslevens.

‘Even tussen ons‘ is wat mij betreft een aanrader.

Meer recensies van Priscilla