Ik heb het boek via luisterboek geluisterd en het laatste stukje gelezen, omdat ik na 10 min luisteren het al zo'n goed boek vond dat ik deze in papieren versie in huis wilde hebben om bepaalde stukken te kunnen herlezen. Ik had het boek al vaker zien liggen, maar dacht dat het niet op mij van toepassing was. Er ging een wereld voor me open.... Dingen die ik normaal niet met anderen deel, omdat ik inderdaad dacht dat deze wellicht raar zouden zijn, omdat als ik er weleens een tipje van de sluier over optilde, ik een blik kreeg dat ik dacht oke dit is raar, dit kan ik maar beter voor mezelf houden. Zoveel herkenning te lezen was een verademing! Er begonnen ook kwartjes te vallen waarom ik na bepaalde activiteiten altijd zo versleten was. Ook vond ik het fijn te lezen hoe ik hier beter mee om kan gaan. Eigenlijk zou iedereen dit boek gelezen moeten hebben, zowel introvert als extravert, gewoon om elkaar wat beter te begrijpen en zo meer respect voor elkaar te hebben en gedrag te begrijpen. Liesbeth bedankt!

Reacties op: Gran-dioos!

Ik moet nog even kijken of ik kan - Liesbeth Smit