Verrassend goed

anouk-spooren 13 december 2019
Ik wil allereerst even Hebban bedanken voor dit ebook van de adventskalender.
meteen na het lezen van de achterflap wou ik dit boek lezen. Een korte roman is helemaal mijn ding. Toch kan het soms een saai boek worden of te stereotypisch. Dat was hier totaal niet het geval ik heb er echt van genoten. Ik had nog nooit iets van deze auteur gelezen, maar als ik in de toekomst weer eens een boek van haar tegenkom, ga ik dit zeker lezen.

Het verhaal is vrij basic. Het hoofdpersonage zit in een relatie waar de een best jaloers is. Ze komt iemand tegen die in het begin heel irritant is, maar dan toch anders is. Ik kan het ondertussen al een trope noemen. Wel een trope waar ik elke keer van geniet. De personages hadden allemaal een goede connectie met elkaar. een bepaalde aantrekkingskracht. Het las ook heel vlotjes en het was ook zeer realistisch.
ik stoorde me slechts aan één puntje. Thomas (love interest) is in het begin heel irritant tegen Reina, het hoofdpersonage. Bij een hate to love relation heb ik het liefst een slowburn, dat er echt ontwikkeling duidelijk is. Hier schakelde hij echter niet normaal snel van karakter. Maar uiteindelijk heb ik er niet teveel aandacht aan besteed.

Voor mij mocht het verhaal echt langer zijn. I loved it en raad het zeker aan om even te lezen in je vrije tijd. Ik vloog er namelijk doorheen (ong. 2 uurtjes lezen)

Meer recensies van anouk-spooren