Thuis

Aspen 24 september 2020
In het 3e deel volgen we weer Clarke, Bellamy, Wells en Glass. Waar het 2e deel is geëindigd gaat dit deel direct weer verder.

Hoewel ik het weer met plezier heb gelezen was het allemaal wel erg voorspelbaar. Hierdoor zat er niet echt iets van een spannend element in. Vanaf het begin wist ik eigenlijk al hoe het zou gaan eindigen. Dit vind ik jammer omdat er voor mijn gevoel met dit idee erg veel mogelijkheden zijn.

Het leuke aan het verhaal zijn voor mij dan ook de personages. Ze hebben eigenlijk allemaal wel iets wat hun verhaal leuk en interessant maakt. Vooral de stukken vanuit Wells spreken mij aan. De stukken vanuit Glass spreken mij het minste aan. In het 1e en 2e deel begreep ik haar verhaallijn nog maar in dit deel had haar verhaal voor mij niet echt aan grote toegevoegde waarde. Wellicht dat dit in het volgende deel weer anders is.

Hoewel het dus niet echt een verrassend verhaal is, is het wel 1 die leuk en makkelijk wegleest. Tijdens het lezen heb ik echt het gevoel dat ik er werkelijk in zit.

Meer recensies van Aspen