Dear Good Morning!

Dear good morning - Lienke de Jong

In Dear good morning deelt Lienke de bewezen formule om een succesvol ochtendmens te worden. Lienke staat iedere morgen tussen 5 en 6 uur uur op om te gaan sporten, hierdoor voelt ze zich de hele dag energiek, maar om zo vroeg op te staan is het natuurlijk heel belangrijk dat je goed slaapt. Samen met experts zoekt Lienke uit wat nu precies achter het fenomeen 'ochtendmens' zit.  Ik volg Lienke al een aantal jaren op haar pagina @deargoodmorning Daar deelt ze met al haar enthousiasme haar ochtend routine, haar enthousiasme is ook absoluut terug vinden in het boek.

Door het lezen ben ik mij veel bewuster van mijn aantal uren slaap, het dimmen van felle lampen en tv, maar ook mijn mobiel leg ik nu eerder weg. Resultaat een vrolijke, energieke Bianca!

Vier keer in de week sport ik nu om 6uur! En die dagen bruis ik van de energie en kan ik de hele wereld aan!!

Wil jij je ook energiek voelen in de ochtend? Dan raad ik je zeker aan om Dear good morning te lezen!

Meer recensies van De boekenkast van Bianca