De tranen van de eenhoorn

fantasybooklover3 10 januari 2021
Recensie van: De tranen van de eenhoorn, geschreven door Ronald van Assen en uitgeven bij uitgeverij godijnpublishing.

In dit boek volgen we het verhaal van Linda, die op het eerste oog een normale 17 jarige lijkt te zijn. Totdat ze op een dag vreemde vogels begint te zien die misschien niet lijken te zijn wie ze zijn. Haar tante en twee beste vriendinnen lijken iets te verbergen, maar wat? Opeens staat Linda's leven op zijn kop en is ze heel iemand anders dan ze dacht dat ze was.

Er komen verschillende fantasy wezens aan bod, waarvan sommige voor mij onbekend waren. Dat vond ik erg leuk.

Het hoofdpersonage, Linda, kwam voor mij veel jonger over dan dat ze daadwerkelijk is. Hierdoor kwam ik helaas minder goed door het boek heen dan dat ik had gewild.

De personages maken een reis door het land mee in dit boek. Spannend, dat zeker. Maar helaas gebeurden een scène drie keer, waardoor het voor mij minder spannend overkwam.

Er waren zeker ook spannende scènes in dit boek, maar een bepaalde scène was voor mij erg voorspelbaar waardoor het plot geen verrassing was voor mij.

Kortom, het was een spannend en leuk fantasy boek, maar er misten voor mij helaas een aantal elementen in het boek. Ik had dit boek beter willen vinden, maar helaas was dit niet zo.

Bedankt @godijnpublishing voor dit recensie exemplaar!

Ik gaf dit boek ⭐⭐⭐/5 sterren.

Deze recensie is ook te vinden op:
♡ Goodreads
♡ Instagram (fantasybooklover3)