Nog mooier dan 'the Cruel Prince'

Jami Leigh 28 september 2020 Auteur
Deel 1, de Wrede Prins heb ik in het Nederlands gelezen. Ik werd op slag verliefd op de wereld, de personages en het verhaal. Na deel 1 gelezen te hebben, móést ik verder lezen hoe het zou aflopen met Jude en Cardan. Wachten op de Nederlandse vertaling kon ik niet, maar het was ook heerlijk om deel 2 in het Engels te lezen.

Er zat een tijdje tussen dat ik het tweede deel las ten opzichte van het eerste deel, maar ik werd zo weer in de kleurrijke wereld van Elfhame gezogen. Ik vind het vooral knap hoe Holly zo beeldend kan schrijven zonder dat het langdradig of saai wordt en heel goed de spanning erin weet te houden.

Ik moet deel 3 nog lezen, maar ik ben er van overtuigd dat ik mijn nieuwe lievelingsserie heb gevonden!

Meer recensies van Jami Leigh