Een nieuwe verhalenbundel van King.
Zodra er een nieuw boek uitkomt wil ik hem het liefst hebben en na het lezen van different seasons, wilde ik dit boek helemaal.
Het boek bestaat uit 4 verhalen:
Mr Harrigan's Phone, The life of Chuck, Rat en het het verhaal waar de titel van het boek zich aan leent If it Bleeds, die ook meteen het langste verhaal van het boek is.

Verhaal nummer 1 vond ik erg leuk zat meteen in het verhaal en had van mij langer mogen duren.
Verhaal 2 vond ik het minst van de 4, het begin was goed, en had graag meer gelezen over de rariteiten die in de stad plaats vonden, daarna kreeg the life of Chuck in dit verhaal de overhand en werd het een beetje gewoontjes.
If it bleeds is het verhaal van Holly en Jerome bekend van de Mercedes trilogie en de buitenstaander.
Dit verhaal werd af en toe teveel nietszeggende details beschreven waardoor je aandacht er soms bij moest houden, maar wel weer een erg leuke detective en natuurlijk Holly en Jerome
Verhaal 4 vond ik ook een goed verhaal en had van mij nog wel iets langer mogen duren, dit verhaal was ook weer echt Stephen King en moest hierbij ook wel een beetje aan Pet Semetary denken.
Ik vond dit dit boek best weer genieten, las snel weg en geef het dan ook 4 sterren

Reacties op: 4 verhalen, 4 sterren

If It Bleeds - Stephen King