Weinig vaart

Liesbeth Jochemsen 21 mei 2024 Auteur
Ik heb dit boek in een minibieb gevonden.
Het verhaal speelt zich af in een klein stadje in Arizona in 1903. Maddie woont samen met haar veel jongere broer Terran. Zij voedt hem op en verdiend geld door de general store te beheren. Dat doet ze voor de familie Donagher, die de winkel bezit en heel rijk is. De oudste drie zoons Donagher zitten op het criminele pad, de jongste, Ben, zit bij Terran in de klas.
Sam komt aan als de nieuwe schoolmeester van het stadje, maar hij heeft een dubbele agenda. Het is zijn taak om een einde te maken aan de vele overvallen in de omgeving. Hij krijgt daarbij hulp van de Mexicaan Vierra.
Het verhaal kabbelt wat voort. Erg voorspelbaar. Sommige dingen ook wel erg makkelijk van af gemaakt. Heb het idee dat ik stukjes info mis.

Meer recensies van Liesbeth Jochemsen