Bijna iedereen draagt een geheim met zich mee.

Marjo Jacobs-Nijssen 08 november 2019
Recensie
Schrijver: Melissa Skaye

Voor LetterRijn mocht ik meedoen aan de blogtour van het boek Verzwegen trauma van Melissa Skaye, waarvoor mijn hartelijke dank.
Dit is het eerste boek dat ik van Melissa Skaye gelezen heb. Ondanks dat het een onderdeel van een serie is, was het boek goed te volgen. De eerdere delen van deze serie ga ik graag lezen, nu heb ik de smaak te pakken. Een verhaal vol met spanning en een verrassend plot. Ik heb genoten van het verhaal en heb het dan ook beoordeeld met 5 sterren.

Verzwegen trauma
Rechercheurs Sanne Philips en Luca Borra hebben de taak om gruwelijke zaken uit te pluizen. Ze willen de dader opsporen die verantwoordelijk is voor het amputeren van de onderbenen van de slapende slachtoffers. Het blijkt dat de slachtoffers op de één of andere manier in het verleden te maken hebben gehad met een ernstig verkeersongeval. Sanne en Luca mogen ook de dader zoeken die verantwoordelijk is voor de moord op een 39-jarige vrouw. Daarnaast heeft Sanne ook nog aan haar vriend Will beloofd de zelfmoord van zijn vrouw Elize nader te onderzoeken. Will is behalve fysiotherapeut ook paragnost en hij heeft nooit in zelfmoord van zijn vrouw geloofd. Sanne zorgt voor opheldering in deze zaken. In de relationele sfeer wordt het voor Sanne minder helder. Wat heeft haar vriend Will allemaal voor haar verzwegen en kan zij hierdoor nog wel verder met hem samenwonen?
De jarenlange stilte op familiair gebied van Will met zijn broer en zus wordt opgeheven, kunnen ze nog nader tot elkaar komen?

Meer recensies van Marjo Jacobs-Nijssen