Fijne recepten en tips!

MarYan 13 mei 2022
Dit nieuwe kookboek vind ik echt geweldig, ik deed het mezelf cadeau, ik weet nl dat de recepten van Karin altijd deugen, ze zijn goed. En het boek is ook erg mooi vormgegeven met prachtige foto's.
Goede recepten, veel tips en grapjes zoals een recept genaamd Faking eend...

De recepten van Karin Luiten leerde ik kennen via dagblad Trouw waarin zij elke zaterdag een column met recept verzorgt. Geregeld staan daar ook vegetarische recepten bij en één van mijn favorieten is de Indiase wortelsoep. Daar heb ik altijd succes mee. Ze geeft tips voor ingrediënten én ze is niet van de pakjes en zakjes. En ik las dat ze ook niet gecharmeerd is van de kant en klare vleesvervangers. Die zijn vaak te zout en een beetje 'geknutseld'. Daar heeft ze wel een punt. Ik had daar nog niet zo bij stilgestaan. Veel vegetarische burgers vind ik er ook niet smakelijk uitzien maar ik vond er toch een aantal die ik wél lekker vind. Het hoeft voor mij niet op vlees te lijken en al helemaal niet zo te smaken.
Maar het kan anders! Ik ga denk ik alle (nou ja bijna want sommige groentes vind ik niet lekker)recepten klaarmaken!
Een dikke aanrader

Meer recensies van MarYan