Genoten

patsi desiree 14 maart 2023
*Cover: Mooi. Merkbaar een verderzetten van "Vlucht"
*Schrijfstijl: Supervlaams en dat bevalt mij wel.
*Verhaal: Dit boek, thans opnieuw een dikke pil, had ik een zondag voor nodig. Na "Vlucht" wat toch heel emotioneel was, las dit boek makkelijker weg. Je voelt nogwel de pijn en de verwondingen, vooral omdat iets maar blijft doorgaan en doorgaan(lees het in "Vlucht") En als je dan denkt dat je alles gehad hebt, komt er iets nieuws op de proppen! Dat waren momenten dat ik dacht: komaan, Laura! Laat hem los en bol het gewoon af! Er zijn grenzen aan alles! Diep respect voor de persoon van Laura die blijft vechten... eerlijk; ik zou het nooit kunnen!
En dan neemt het verhaal een wending.
Omdat hier ook andere personages worden ten tonele gevoerd, en erg goed uitgewerkt, leest het heel wat vlotter weg. Ik hield van deze vriendinnengroep! Hoe mooi! Ik heb zelfs een traantje gelaten op het einde omdat ook hier weer iets heel dichtbij een eigen ervaring kwam.
Dat het hier niet stopt, lijkt mij eigenlijk vrij duidelijk na het "restaurant bezoek"
Ik wacht dus nu vol spanning op het volgende deel!
Oh ja, moest ik in de vriendegroep zitten, mijn karakter zou goed overeen komen met Valerie! ;-)
*Bedenkingen: Hoe sterk kan een vrouw zijn? Hoeveel kan iemand vergeven?
*Besluit: Net zoals "Vlucht" is "Echt Genoten" een aanrader!
Wat hou ik van het fijne sarcasme dat erin ligt!

Liefs
Patsi

Meer recensies van patsi desiree