Graaf!

patsi desiree 07 mei 2024
Mijn Bizarre Tante D -> Het graancirkelmysterie.
*Cover: Hij is niet echt kleurrijk, maar deze cover past gewoon bij de titel al denk ik persoonlijk dat voor de jeugd kleur aantrekkelijker is om een boek op te pakken. Meer geoefende lezers zullen zich echter wel aangetrokken voelen. (Mysterie)
*Schrijfstijl: Annick heeft een heel vlotte pen! Haar schrijfstijl leest erg fijn!
*Verhaal: Voor mij is dit zo een typisch verhaal voor jong en oud! Als je van dit gegeven houdt, maakt leeftijd echt niet uit, dan kruip je in je zetel en geniet je er gewoonweg van! Van begin tot eind blijf je in de ban van dit avontuur. Hopelijk zet het meer jongeren aan om eens iets anders te proberen dan alleen maar hun sociale media!
Ik werd meteen teruggekatapulteerd naar mijn eigen jeugd! Wij gingen, in onze jonge jaren, altijd wel opzoek naar een mysterie om op te lossen! Wat een pret hebben we daarmee gehad!
Besluit: Zalig boek voor jong en oud, al vind ik 10 jaar wel een beetje jong. Ik denk eerder dat dit pas haalbaar is vanaf een jaar of 13 maar of er een maximum leeftijd opstaat? Naar mijn gevoel niet. Ikzelf ben 63 en vond het zalig om te lezen!

Liefs
Patsi

Meer recensies van patsi desiree