Wrange revanche

patsi desiree 14 maart 2023
* Cover: Heel erg intrigerend. Spreekt aan en lokt om te lezen.
* Schrijfstijl: Suzanna Esther is gemakkelijk leesbaar, ondanks haar vlijmscherpe vertelstijl. Ik hou hier wel van.
* Verhaal:Over het verhaal geef ik, naar goede gewoonte, niets prijs.
Maar...
Het kruipt vanaf blz 1 onder je huid. Je vóelt dat er wat aan de hand is, alleen wéét je het niet. Dan komt er een persoon die de boel een beetje "opstookt"... En nog een paar... (hahaha! Lezen dus!)
Er verschijnen ook verschillende anderen ten tonele waarvan je in eerste instantie denkt: "Huh?" Maar die achteraf allemaal perfect in het (psychologische) plaatje passen.
Er gebeuren dingen die je verwacht en er gebeuren dingen die je totaal niet verwacht!
Het verhaal wordt vanuit verschillende perspectieven vertelt en dat vind ik persoonlijk wel prettig. Het houdt de lezer alert!
Het einde is zalig!
Mijn favoriete karakter: Bettina... al hield ik ook wel van Suave en Antoon! Lekker rebels!
* Bedenkingen: Suzanna Esther is duidelijk een auteur die nadenkt en niet bang is om anderen mee te laten denken. Goede raad wordt meegenomen en daar doet deze auteur dan haar eigen ding mee.
* Besluit: "Revanche" is een must-read als je van psychologische thrillers houdt!

Meer recensies van patsi desiree