Het perfecte leven bestaat niet

et perfecte leven bestaat niet, lijkt deze thriller te willen zeggen. B.A. Paris begint haar boek met een diner, waarbij Jack en Grace hun nieuwe buren beter leren kennen. En vanaf het begin vallen er dingen op, die niet helemaal lijken te kloppen. Waarom is Grace niet enthousiast over haar vakantiefoto’s? Waarom gedraagt Jack zich zo vreemd?
Het boek roept vele vragen en emoties op en daar zit veel van de kracht van het verhaal. Kan dit mij ook overkomen? Is de hoofdpersonage niet erg naïef? Is er echt geen moment geweest, waarop ontsnapping mogelijk is? Kunnen mensen echt zo ver gaan, als in het boek beschreven wordt? Het is in ieder geval een boek, wat je nog lang bij zal blijven.

‘Achter gesloten deuren’ is typisch zo’n boek, die de grens tussen thriller en horror vervaagt. De hoofdpersonages zetten je aan het denken en het onheilspellende gevoel van gevaar is constant aanwezig. ‘Achter gesloten deuren’ is een boek voor liefhebbers van angstaanjagende thrillers met een flinke dosis psychologi

Meer recensies van Shadira Monsanto