Op zoek naar wraak

Hollywood zal waarschijnlijk nooit meer hetzelfde zijn nadat het heeft kennisgemaakt met de steenrijke en bloedmooie Roma. Zonder scrupules neemt ze bedrijven over die het haar mogelijk maken om het machtigste en invloedrijkste bedrijf in de filmindustrie te worden.

Ondertussen verschijnt er nog een extreem sexy dame in de stad van de sterren, en Morgan heeft haar pijlen gericht op de supersterren van de filmwereld. Als het nodig is schroomt ze niet om haar lichaam en haar sexualiteit in te zetten, om zo de groten der aarde in haar web te krijgen.

“Beiden realiseren we ons dat nu sterven niet erg is. We zijn samen. Niets kan ons meer raken. Niets kan ons meer deren.” Jerrad Hoff

De twee door wreedheden getekende vrouwen met een enorme honger naar wraak, zijn de twee vrouwen die Hollywood op de grondvesten zullen laten schudden.

Waar de wolken eindigen van Jerrad Hof is een spannende thriller die rauw en doortastend wordt verteld.

Jerrad Hoff brengt opnieuw een slim opgezet verhaal, dat van a tot z boeit. Waar de wolken eindigen zit vol met sluwe plannen en ijskoude spelletjes waardoor je niet alleen bij het verhaal moet, maar ook graag wil, blijven. Niet in de laatste plaats door het feit dat er een enorme hoeveelheid personages in voorkomen, die allemaal een rol hebben in het verhaal en die er voor zorgen dat je de aandacht geen moment kan laten verslappen.

De hoofdrolspelers zijn interessant en bij Roma en Morgan blijf je tot kort voor het einde twijfelen over hun identiteit. Hierin werd ik continu heen en weer geslingerd tussen alle vermoedens die ik daarop losliet. Jerrad Hoff heeft dit bijzonder goed neergezet en houdt deze verwarring ook lang vast. Het weerzinwekkende verleden van de belangrijkste personages roept een hoop afschuw op, en je kan niet anders dan medelijden hebben met degenen die je volgt op de weg naar wraak.

In Waar de wolken eindigen blijft geen middel onbeproefd in de wraakplannen van Roma en Morgan, en heb je, ondanks alles, toch ook sympathie voor ze en voel je je tot aan de laatste letter betrokken bij het verhaal.

⭐️⭐️⭐️⭐️

Instagram: sheila_hjv_inbooks