Als je dit leest...

Tessa 24 juni 2020
Wat als je een brief vindt van je man dat je pas mag opendoen als hij sterft? Weten dat de brief er is kan al heel wat teweeg brengen, maar de vraag is, doe je hem open, of laat je hem dicht tot de dag dat je hem mag opendoen?
Cecilia Fitzpatrick, moeder van 3 dochters, tupperware consulente en vrouw van John-Paul komt op een doordeweekse dag voor dit dilemma te staan. Aan de ene kant wil ze het vertrouwen van haar man niet schaden, maar aan de andere kant wil ze echt weten wat er in die brief staat.

Een goed geschreven verhaal over een brief, vertrouwen en wantrouwen, huwelijken en vriendschappen die op de helling staan. Vlotte schrijftaal, geen overbodig gebrabbel om pagina's te vullen en goed onderbouwde hoofdstukken zijn een groot pluspunt aan dit boek!
Veel minpunten kan ik aan dit boek niet aangeven maar enkel de hoeveelheid personages waren even een struikelpunt.
Dit boek geeft me wel zin om meer van deze auteur te lezen!

Meer recensies van Tessa