Mooi verhaal, eerder young adult

vero13 31 augustus 2020
Ik mocht het verhaal lezen voor boeken toer, waar ik enorm dankbaar voor ben!
Het boek leest heel vlot, maar de karakters en personen mochten voor mij wat meer diepgang krijgen. Het verhaal is heel goed te volgen. Het wordt verteld uit de ik-vorm (Eva). Op zich is dat een hele uitdaging, je bent er voor of niet. Mij stoorde het niet, omdat je jezelf beter kan inleven in het personage. Sommige stukken werden wel iets te veel herhaald, of andere stukken waar je logisch vervolg uit trekt, werden dan nog eens extra uitgelegd. Dit haalt het tempo en de spanning wat uit het verhaal. Vandaar dat ik verwijs naar young adult. Op zich dus een mooi boek, maar dat ietsje extra was er voor mij niet. Leuk boek om te lezen, maar voor mij iets te oppervlakkig.

Meer recensies van vero13