gevoelig onderwerp die aandacht vereist

vero13 07 april 2021
Het blijft een onderwerp die heel gevoelig ligt.
In het boek volgen we de rechercheurs die belast zijn met het onderzoek, maar we lezen ook vanuit het standpunt van Alexandra, 1 van de slachtoffers.
Hierdoor krijg je een goed beeld van wat een verkrachting en intimidatie met een slachtoffer doet. De gevoelens en gedachten die Alex ervaart, worden mooi weergegeven. Je voelt mee met Alex en de andere slachtoffers. Ook de dader (nog onbekend) leren we kennen met een vreemde en onrealistische gedachtengang. Door verschillende gebeurtenissen doorheen het boek , wordt de spanning opgebouwd en krijgen we hier en daar een kleine wending.
Het verhaal leest vlot en pas op het einde weet je, hoe het allemaal in elkaar steekt.
Ik heb het graag gelezen en het geeft je iets meer inzicht hoeveel impact dit allemaal heeft op de slachtoffers.
Het verhaal zelf vind ik 4 sterren waard, hier en daar zitten nog wat schrijffoutjes in, maar deze zijn in de epubversie momenteel al verbeterd!

Meer recensies van vero13