Het Juvenalis dilemma

Alies_leest 03 december 2022
Susan en David zijn een mooi koppel. Zij cryptoloog bij de NSA, een Amerikaanse supergeheime overheidsdienst en hij een leraar talen aan de universiteit. Wanneer Susan door haar commandant dringend naar de NSA wordt geroepen, start een helse tocht om de geheimen van de USA te bewaren. Ondertussen wordt haar verloofde David door diezelfde commandant naar Spanje gestuurd, waar hem een zware taak staat te wachten.

Het Juvenalis dilemma is een Dan Brown boek, wat zoveel betekent als spannende achtervolgingen, moeilijke raadsels en een echte page turner. Alhoewel zijn andere boeken met Robert Langdon in de hoofdrol mij toch meer aanspraken. Die zijn net dat tikkeltje spannender en vlotter, maar desalniettemin kan Het Juvenalis Dilamma toch zeker bekoren!

Meer recensies van Alies_leest