De terugkeer van Mia, een spannende thriller, geschreven door Samuel Björk

Ans Duquesnoy 28 juni 2023
De terugkeer van Mia, geschreven door Samuel Björk.

Mia Krüger is teruggekeerd naar het eiland Hitra in Noorwegen, een eiland waar ze heel erg graag is. Ze wil daar uitrusten, haar huis renoveren en nadenken over een nieuw leven waar ze aan toe is.
Ze krijgt bezoek van een meisje dat haar om hulp vraagt bij het vinden van een jongen die drie jaar geleden verdwenen is en die na verschillende zoektochten niet gevonden is.
Dan wordt er een moord gepleegd; een jong meisje wordt vermoord gevonden in een bootje; het is gedaan met de rust van Mia.
Ze kan niet anders dan proberen deze zaken op te lossen en ze zoekt de hulp in van haar voormalige partner, Holger Munch.
Munch arriveert snel op het eiland en samen proberen ze beide zaken op te lossen.
Ze stellen een team samen en gaan vastberaden aan de slag.
Het boek bevat verschillende verhaallijnen waarin je wordt meegezogen en het is zo spannend dat je het moeilijk weg kunt leggen.
Het einde had ik niet verwacht, maar daarom is het niet minder mooi om te lezen.
Ik vind het een prachtig boek, mooi aansluitend op de eerdere boeken van deze schrijver.
Ben nu al benieuwd naar zijn volgende boek…………..
Dank aan uitgeverij Luiting-Sijthoff die mij dit boek, gesigneerd nog wel, heeft toegestuurd.

Meer recensies van Ans Duquesnoy