Beeldend

Bob Hasenaar 30 september 2023
Na het lezen van dit boek was me gelijk duidelijk dat ik het eigenlijk nog een keer zou moeten lezen om alle diepgang erin verder te ontdekken. Want de vernuftige constructie van het verhaal bevat veel structuur en verbanden waarvan ik ongetwijfeld de helft ongemerkt voorbij heb laten gaan.

Maar ook zonder dat bewustzijn is het een mooi verhaal. Bronwasser schrijft mooi, beeldend en zintuigelijk, wat ik erg kan waarderen. Sfeervolle beschrijving van Parijs eind tachtiger jaren van de vorige eeuw. Ik was al weer vergeten dat daar in die tijd zoveel aanslagen hebben plaatsgevonden.

Wat moet ik er verder over melden? Gewoon lezen, dit boek. Zeer de moeite waard. Mooie plot ook, waar ik ook bij dit boek niets over ga verklappen.

Meer recensies van Bob Hasenaar