Wat een kennismaking met Tess Gerritsen!

bonkikong 11 december 2019

Dankjewel hebban voor de 3 boeken van Tess Gerritsen. Dit is mijn eerste kennismaking met deze auteur en ik kan haar meteen bij mijn top 3 noteren van favoriete auteurs!

Speel met vuur. Het boek vertelt het verhaal van Julia Ansdell in het heden en het verhaal van Lorenzo in het verleden ( WOII ). Julia koopt in een antiekwinkeltje in Rome een muziekstuk. Als ze terug thuis is in de VS speelt ze dit stuk, maar telkens als ze het speelt heeft het een angstaanjagend effect op haar dochtertje Lily. Terwijl Julia achter de oorsprong van dit muziekstuk tracht te komen, lezen we ook het verhaal van Lorenzo, de componist het dit muziekstuk.

Afwisselend lees je beiden verhalen en je vraagt je af hoe ze met elkaar in verband staan. Het boek is goed uitgewerkt met een beetje spanning, maar het is ook een aangrijpend boek. Tess heeft dit goed verwerkt en je bent gewoon benieuwd hoe het afloopt. Het boek is een echte aanrader en een pageturner.

Meer recensies van bonkikong