Een favoriete auteur erbij!

bonkikong 01 januari 2020
Dankjewel hebban voor de 3 boeken van Tess Gerritsen. Wat een aangename manier om deze schrijfster te ontdekken!

In het boek “sterf twee keer” komen 2 verhaallijnen aanbod. Het ene verhaal handelt over een safari in Botswana die 6 jaar geleden heeft plaatsgevonden en het andere verhaal speelt zich af in het heden, waar lugubere moorden worden gepleegd. Hoe staan deze verhaallijnen met elkaar in verband en kunnen rechercheur Rizolli en pathaloog anatoom Isles dit mysterie oplossen? Blijven Rizolli en Isles elkaar aanvullen nu hun vriendschap voor het eerst barstjes vertoont?

Het verhaal is vlot geschreven en Gerritsen weet de spanning op de bouwen. Het boek heeft me geen minuut verveeld en je bent gewoon benieuwd naar het einde. Tess Gerritsen heeft me weten te overtuigen om haar toe te voegen aan mijn lijstje met favoriete auteurs.

Meer recensies van bonkikong