Griezelen op een Fright Night

Celine 02 augustus 2019
Van Maren Stoffels had ik eerder Escape Room gelezen en dat was bij mij erg goed bevallen. Toen ik bij de VakantieBieb Fright Night zag, moest ik het gelijk lezen. Dit boek klonk zo spannend en door de flaptekst wilde ik eigenlijk zelf naar een Fright Night toegaan. Of ik dat nog steeds wil? Tja...

Rating: 7/10 of 3.5/5*

Helaas vond ik dit boek iets minder dan Escape Room. Het was veel minder spannend, hoewel je wel bang bent dat er iets gaat gebeuren met de personages. Die leer je namelijk goed genoeg kennen om om hun leven te vrezen. Af en toe moest ik erg griezelen bij wat er gebeurde. (Ik ben erg bang voor kakkerlakken en in het boek moest er eentje worden gegeten. Ik voelde zelf de rillingen over mijn rug gaan!) Ook deze ontknoping voelde ik alleen niet zo. Ik snapte hem niet zo goed en hierdoor bleef het erg vaag voor mij. Desalniettemin was het wel een tof boek en ben ik zeker benieuwd naar Marens nieuwste boek Room Service die uitkomt in september!

Deze recensie verscheen eerder op:

Meer recensies van Celine