Toch niet juist?

Celine 02 augustus 2019
Via de LuisterBieb had ik al alle boeken van Mel Wallis de Vries geluisterd, dus was het tijd voor het laatste boek van haar. De flaptekst klonk erg spannend, dus ik was gelijk benieuwd. Wat zou de zelfmoorden met elkaar verbinden?

Rating: 6/10 of 3/5*

Het hele boek lang had ik een verdachte en omdat het voor mij steeds meer werd bevestigd, zorgde dit ervoor dat ik niet zo benieuwd was naar de rest van het boek. Want “Ik heb toch gelijk!” Uiteindelijk bleek ik er toch naast te zitten, maar ik vond de ontknoping niet heel erg geloofwaardig. Verder was het wel spannend, maar niet Mels beste werk.

Deze recensie verscheen eerder op:

Meer recensies van Celine