Helaas niet heel bijzonder...

Celine 02 augustus 2019
Eerder heb ik van Margje Woodrow het spannende Verwoest gelezen en dat vond ik een goede ervaring met deze auteur. Toen ik zag dat er een nieuw boek van haar kwam, Buitenspel, zette ik hem gelijk op mijn TBR. Later vond ik het boek tussen de nieuwste aanwinsten van de LuisterBieb. Natuurlijk moest ik hem toen luisteren!

Rating: 6.5/10 of 3/5*

Het verhaal begint gelijk spannend, maar dat zakte in het midden van het verhaal helaas een beetje in. De personages leken maar wat rond te dwalen op zoek naar wie het gedaan zou kunnen hebben. De personages leer je wel kennen, maar ook dat gaat een beetje stroef. De dader zelf had ik niet aan zien komen, hoewel het wel ergens onderaan mijn verdachtenlijstje stond. Ook deze ontknoping kon mij helaas niet bekoren.
Of het ligt aan het luisterboek weet ik niet, maar dit boek eindigde heel vaag. Het was heel ongepast en onbegrijpbaar. Ik ga nog op zoek naar een fysiek exemplaar om het te checken, want dit einde klopte volgens mij niet helemaal!

Deze recensie verscheen eerder op:

Meer recensies van Celine