Vogeleiland

Esther 06 april 2022
Vogeleiland is een vlot geschreven, origineel en vermakelijk boek. Het verhaal wordt vanuit verschillende perspectieven en tijdlijnen verteld. De schrijfstijl van Marion Pauw is prettig en het boek leest lekker weg. Het boek voelde voor mij wel meer als een spannende roman dan als een thriller. De spanning zit meer onderhuids en is vooral te voelen in de beklemmende sfeer. De personages en verhaallijnen vond ik niet allemaal even interessant en soms moeilijk om je in te kunnen verplaatsen. Maar de karakters zijn wel stuk voor stuk goed uitgewerkt door de schrijfster. Ik had wellicht nog perspectief vanuit het personage Marianne verteld wel een mooie aanvulling gevonden. Het boek zelf ziet er erg mooi uit, ik vind de kaft intrigerend en aanzetten tot lezen.

Meer recensies van Esther