Prachtige spirituele thriller

Eva Krap 01 augustus 2019
Niemand geloofde mij blijft constant spannend. Omdat je steeds een stukje van de puzzel krijgt als lezer, wil je in één ruk doorgaan en weten wat er nu echt gaande is. De auteur geeft geen moment te vroeg of te laat iets weg, het is echt perfect zo. Ook schrijft ze zo vlot dat je er met een rotvaart doorheen gaat en ook dat houdt de vaart op gang.

Het mooie aan de personages is hun ontwikkeling. Zowel onderling als persoonlijk. De interacties zijn mooi omschreven en zorgen ook voor nieuwsgierigheid. Er zit meer achter deze banden, maar wat? De personages komen sympathiek over en stelen al snel je hart.
Al met al een spannende en mooie (spirituele) thriller die nog lang na blijft zinderen.

Meer recensies van Eva Krap