Leuk tussendoortje

Filip C. 29 april 2024
Wie op zoek is naar niet al te dikke boeken kan hiervoor terecht bij De Verhalenfabriek. Eentje in hun aanbod werd geschreven door Sabine Zwaan en luistert naar de titel Lentevloek.
Alex is er rotsvast van overtuigd want elke lente kent ze weer de nodige tegenslagen, de lente is voor haar vervloekt. Ook deze keer lijkt het weer zo te lopen wanneer een auditie bij K&L volledig uit de hand loopt. Waar ze zo gehoopt had op een mooie samenwerking voor hun cateringbedrijfje, wordt de eerste kennismaking een ram. Maar toch willen de heren van K&L met haar in zee, vooral om haar te coachen om de tegenslagen te voorkomen.
Sabine Zwaan weet de lezer een leuk verhaal voor te schotelen. Geen zware roman, geen hoogstaande lectuur, geen spannende thriller, maar een echt feelgood tussendoortje. Bestaat er nu echt iets als een Lentevloek of is alles echt telkens weer een samenloop van omstandigheden? Lees het zelf om je oordeel te vellen. Ik vond het het lezen zeker waard.

Meer recensies van Filip C.