Erotische thriller die wel smaakt

vero13 09 oktober 2020
Ik mocht van Attie Dotinga haar boek lezen "ik kom altijd bij je terug"

Het boek begint veelbelovend en direct word je geconfronteerd met de onwetendheid en frustraties die Eva ondergaat. Dan kabbelt het verhaal wat voort, voor mij mocht er iets meer vaart in zitten. Maar dan halverwege het boek, komen we in een stroomversnelling terecht, en wordt alles dat je dacht te weten, overhoop gehaald. Het verhaal heeft een paar twists die de spanning weer opbouwt en je toch verder wil lezen. Het plot zit wel goed in elkaar en is mooi uitgewerkt naar het einde toe.

Op zich zou ik het eerder een erotische thriller noemen met een toefje paranormale. Het boek heb ik graag gelezen, het erotische was mooi gedoseerd, niet te veel. De spanning mocht voor mij iets meer, het bovennatuurlijke was ok, wat voor mij al over mijn normale grenzen gaat. Dus Attie heeft het mooi gebracht, zeker zullen vele mensen overdonderd zijn door het verhaal. Voor mij 3,5 sterren wat voor mij heel goed is, omdat het niet 100% mijn genre is.

Meer recensies van vero13