Spannend met paar leuke twists!

vero13 24 september 2020
We volgen het duo Johan en Sophie, die de moord op een gepensioneerde politieman op hun bord krijgen. Dit loopt niet van een leien dakje en ook andere kleine verwikkelingen maken het er niet beter op. Afwisselend krijgen we telkens een stukje die geschreven wordt uit het perspectief van de dader. Dit maakt het wel leuk, en word je zelf gedwongen om verder na te denken, misschien onderlinge verbanden te leggen.
Het leest heel vlot, alhoewel ik op 2 punten het gevoel had, dat het van de hak op de tak sprong.
Eens je verder leest, snap je wel de context, dus je struikelt er niet echt over.
Het verhaal heeft me geboeid van begin tot einde, en vooral de leuke twists naar het einde toe , vond ik heel verrasssend! Mooi en spannend verhaal , die toch wel leuk in elkaar zit! Ik heb er van genoten!
Heel benieuwd naar Concurrentie!

Meer recensies van vero13