Het grote interieurstyling handboek

Ananas 25 augustus 2023
Het grote interieurstyling handboek van Frida Ramstedt. Zo richt je je huis in met het oog van een professional.
Ik was erg  benieuwd  naar dit boek want ik ben graag bezig met de inrichting van ons huis. Het boek heeft een duidelijke inhoudsopgave zodat je eventueel ook direct naar het onderwerp kunt gaan wat je op dat moment zoekt.
Wat een leerzaam en nuttig boek, zoveel geleerd ook over dingen waar ik nooit zo bij stil heb gestaan.
Zoals de belangrijkste contactpunten van je lichaam zodat je een stoel vindt die goed bij je past en daardoor ook comfortabel zit.
Veel praktische handvatten en slimme tips, met tekeningen ter verduidelijking.  Stap voor stap ga je zo je interieur beter begrijpen, waarna je het kunt aanpassen en verbeteren en dat kan zelfs zonder andere meubels te hoeven kopen. Zoveel nuttige tips waar iedereen mee uit de voeten kan.
Ook handig dat diverse materialen zoals de diverse houtsoorten en textielsoorten uitgebreid beschreven worden.
Je gaat ook heel anders naar je eigen inrichting kijken of dat van anderen als je op visite bent
Erg interessant boek, vlot geschreven en gemakkelijk leesbaar.
Tevens een bewaarboek, om alles nog eens na te lezen op het moment dat je bijvoorbeeld  een bank, stoel of bed wil kopen.

Meer recensies van Ananas