Geluk staat je goed

Ananas 21 oktober 2020
Mooie omslag, stralende foto en de tekst Spiritueel handboek voor een beter leven spreekt mij direct aan.
Fijn boek om te lezen,aangename schrijfstijl, nergens belerend of drammerig.
Leuk ook de lotusbloem boven ieder nieuw hoofdstuk.
In Geluk staat je goed vertelt Tina Turner openhartig over haar eigen spirituele ontdekkingsreis en hoe deze tot persoonlijke groei, enorme succes en vooral intense geluk leidde.
Het eerste hoofdstuk is al erg mooi omarm de natuur, een thema wat mij sowieso aanspreekt. In dit boek deelt Tina de inzichten die haar leven veranderden en hoe het boeddhisme haar steun en toeverlaat werd. Erg interessant om te lezen. Tevens staan er een paar zwart wit foto's in.
Ik vond Tina Turner altijd al een powervrouw en ben dol op haar muziek, na het lezen van dit boek krijg je nog meer waardering voor haar.
Ik wil dit boek zeker aanraden voor Tina Turner fans en/of als je wat relaxter en krachtiger in het leven wil staan
Een boek vol nieuwe inzichten en inspiratie!

Meer recensies van Ananas