Te hoge verwachtingen.

Anja Brummer 27 oktober 2018
Toen ik zag beoordelingen van dit boek, wou ik het meteen lezen. Ik kan toch niet een geweldige thriller laten liggen? Het blijkt, dat ik veel te hoge verwachtingen had, zeker heel kort na het lezen van een andere, zeer spannende thriller. Dit boek deed ik wel makkelijk aan de kant, het kon mijn vermoeidheid niet verslaan en ik viel tijdens lezen bijna in slaap.
Hoffman probeert een psychologische thriller te schrijven, kruip in hoofd van haar personages, maar het lukt niet echt. Er wordt te veel herhaald, uitwerkingen van de gedachten zijn te langdradig en saai, waardoor de spanning wegvalt. Voor mij geen goed boek, er gebeurt te weinig, het is te voorspelbaar en langdradig, stukken die meest spannend zouden moeten zijn vliegen zomaar voorbij.

Meer recensies van Anja Brummer